« Музика – уява – фантазія – казка – творчість – ось доріжка,
йдучи якою дитина розвиває свої духовні сили».
Василь Сухомлинський
 
 
 
 
 
 

Музика, як казка, музика — жива.

І не треба серцю будь-які слова.

В музиці — найвищі ніжні почуття.

В ній любов і туга, та саме життя.

Музика, як море, то штормить, то ні.

Там знаходить серце рятівні вогні.

Музика, як сонце, гріє нам серця,

Їй нема початку і нема кінця.

І чого не зможеш словом досягти,

В музиці розкажеш щиру правду ти.

 

 

 
     Навіщо дитині потрібна музика? На це запитання відповідають не педагоги, а й батьки. Звісно, скажуть вони, ми хочемо бачити своїх дітей всебічно розвиненими, гармонійними особистостями. Але що саме приховується за цими словами? Загальне уявлення, звичайно, є у всіх, але у кожного своє.      
     Нині ситуація в дитячий музичній педагогіці нагадує вислів з однієї казки: „піди туди, не знаю куди”. Але ж деякі талановиті, творчі педагоги самі знаходять незвичайні, цікаві форми роботи з дітьми. Їх успіх у музичному вихованні пояснюється розумінням інтересів і потреб дитини. 
     Діти, в свою чергу, завдяки таким педагогам, розкривають свої серця, перетворюючись у ельфів, які розуміють „мову вітру і квітів”, а також „бачать музику” і „танцюють вірші”. Такі педагоги вносять у практику музичного виховання свій досвід, і батьки бажають віддати саме до них свою дитину.
     А що робити іншим музичним педагогам, які хочуть дещо змінити у своїй роботі? Вихід є – потрібно навчитись працювати по-іншому, взяти за основу педагогіку, в якій не дитину пристосовують до методики, а методику до дитини.

 

 Музыкальная пауза


 

Мета діяльності музичного керівника :

1. Розвивати музичні здібності дітей ( музикальність, музичну пам’ять, слух, уяву, відчуття ритму )

2. Сприяти розширенню уяви про навколишній світ.

3. Вчити дітей емоційно реагувати на музику.

4. Виховувати здатність сприймати, відчувати і розуміти музичний твір, розвивати творчі здібності дошкільнят.

5. Виховувати любов до мистецтва.

6. Пробуджувати творчу активність.

 

Основні завдання музичного керівника:

1. Навчити дітей необхідним вокально-хоровим навичкам.

2. Виразно і емоційно передавати настрій і характер пісень.

3. Навчити правильно брати дихання, інтонувати мелодію.

4. Виконувати основні музично-ритмічні рухи.

5. Ритмічно грати на музичних інструментах, імпровізувати, фантазувати.

6. Відчувати і розуміти музику.

7. Розвивати музикальність( розвивати слух, пам’ять, мислення )

8. Ознайомити дітей з нотною грамотою.

9. Викликати бажання рухатися під музику.

10. Заохочувати і зацікавлювати дітей до музичного мистецтва.

Памятка для батьків. "Як організувати дитяче свято вдома?"docx

Роль родини в музичному розвитку дитини.docx