Головна » 2014 » Лютий » 06
06 лютого 2014 року. Діти старшої групи під час прогулянки в І половину дня весело бавились зі снігом, збудували «сніжний» паркан та розфарбували його кольоровими фарбами.
«Ми паркан вже збудували, і його пофарбували.
Всі скоріш біжіть сюди – він сховає від біди!....»
Переглядів: 121 | Додав: kris | Дата: 06.02.2014 | Коментарі (0)

06 лютого 2014р. Діти середньої групи під час прогулянки в І половину дня спостерігали за інеєм. Вихователь вчила дітей спостерігати за погодою, звернути увагу що погода впливає на стан здоров’я. Вчилися розповідати про зміни, що відбулись в природі взимку. Пояснила дітям, що таке іній, і чим він відрізняється від снігу. Формувала вміння дітей пояснювати свою поведінку під час різних погодних умов, радіти своїй допитливості та зробленим завдяки їй відкриттям. Збагачували вплив свого внутрішнього світогляду . Розвивали мислення. Виховували позитивні емоції.
Усі дерева в інеї — у білому, у синьому.
Ростуть димки над хатами стовпцями волохатими.
Переглядів: 793 | Додав: kris | Дата: 06.02.2014 | Коментарі (0)

06 лютого 2014 року. Діти ІІ молодшої групи під час трудової діяльності на тему: «Як ми Катрусі допомогли», вчилися прати ляльковий одяг, закріплювали навички прання, вчилися виконувати дії чітко за вказівкою вихователя. Закріпили властивості води та мила. Виховували охайність, старанність у праці, бажання працювати разом.
Забруднила Катя сукню
І не знає що робити.
Треба діти нам Катрусі
Підказати що робити.
Переглядів: 103 | Додав: kris | Дата: 06.02.2014 | Коментарі (0)

06 лютого 2014 року. Відбувася колективний перегляд в середній групі інтегрованого заняття з пріоритетом логіко - математичного розвитку на тему: «Стара казка по новому». Під час заняття діти закріпили вміння лічити в межах 5, розрізняти цифри від 1 до 5. Продовжували вчитися орієнтуватись у просторі відносно себе: ліворуч, праворуч, попереду, позаду, а також у межах аркуша паперу.
Закріпили вміння розрізняти геометричні фігури: круг, квадрат, трикутник, прямокутник; геометричні тіла: кулю, куб, циліндр. Розвивали мислення, кмітливість, зорову та довільну память, увагу, вміння працювати в колективі. Вихователь виховувала інтерес до логіко-математичних занять.
Переглядів: 117 | Додав: kris | Дата: 06.02.2014 | Коментарі (0)

05 лютого 2014 року. Відбувся колективний перегляд інтегрованого заняття з художньо-естетичного розвитку + ознайомлення з природою, на тему : «Подорож в пісочну країну», з використанням пісочної терапії в старшій групі. Діти під час заняття розвивали дрібну моторику пальців рук, вчилися дослідницьким шляхом визначати властивості піску, робити висновки. Вихователь збагачувала словник дітей прикметниками. За допомогою пісочної терапії, а саме малювання на піску, діти висловлювали свої емоції, почуття.
«Ми з піском не тільки граєм, він навчатись нам допомагає…»
 
Переглядів: 132 | Додав: kris | Дата: 06.02.2014 | Коментарі (0)