Методична панорама
Головні завдання методичної роботи ДНЗ
- підвищення соціально-психологічної культури педагогічних працівників;
- вдосконалення педагогічної майстерності та сприяння особистісному професійному зростанню педагогів;
- сприяння в опануванні світовою, національною, побутовою культурою;
- підтримка ділового тонусу педагогів;
- стимулювання розвитку ініціативи, творчості, пошуку;
- створення умов для праці в режимі розвитку, в напрямку опанування новими методами, прийомами, засобами, технологіями, системою навчання та виховання, підвищення комп’ютерної грамотності.
Форми методичної роботи в ДНЗ з педагогами:
Колективні:
інструктивно-методичні наради, педагогічні ради, педагогічні читання, теоретичні семінари, семінари-практикуми, колективні перегляди освітнього процесу.
Групові:
методичні об'єднання вихователів дошкільних груп, робота творчих груп, консультації.
Індивідуальні:
Наставництво, самоосвіта, взаємовідвідування, робота над проблемними питаннями, атестація.
Напрямки методичної роботи в ДНЗ:
- вивчення та розвиток педагогічної компетентності кожного вихователя;
- стимулювання творчого потенціалу;
- підвищення педагогічної культури вихователів;
- вдосконалення педагогічної майстерності;
- розвиток спеціальних умінь та навичок;
- ування навичок самостійного аналізу власної педагогічної діяльності.форм
Принципи методичної роботи в ДНЗ:
- гуманізм, демократизм;
- педагогічна співпраця з вихователем;
- робота в режимі довіри, доброзичливості;
- творча атмосфера, стимулювання творчої активності;
- допоміжно-регульований контроль;
- надання вихователеві права вибору;
- системність методичних заходів;
- оденна допомога;
- випереджальний характер методичної роботи.
Методична робота в сучасному дошкільному закладі сьогодні має бути:
- організована на якісно новому рівні
- відповідати сучасному соціальному замовленню суспільства та держави (оперативність та мобільність);
- мати випереджальний, аналітичний і творчий характер (прогнозування, діагностування);
- базуватися на принципах науковості, системності, послідовності, наступності, конкретності;
- будуватися на діагностичній основі, диференційовано, з урахуванням запитів кожного педагога (бути практичною).
ПРОБЛЕМИ ДИСТАНЦІЙНОЇ ОСВІТИ ДОШКІЛЬНЯТ. Download
Про перелік навчальної літератури на 2020/2021рік.docx
Чинні освітні програми на 2020/2021 навчальний рік
Вправи для розвитку професійних компетентностей педагога
Як працювати з дітьми раннього віку коротко і по суті.pdf
Професійний розвиток
Атестація педагогів: теорія та практика
Інклюзивне навчання